با همکاری انجمن مهندسان مکانیک ایران
طراحی و ارزیابی عملکرد مدل تعلیق نیمه فعال کابین تراکتور

ایمان احمدی

دوره 5، شماره 1 ، 1394، ، صفحه 172-183

https://doi.org/10.22067/jam.v5i1.22879

چکیده
  اثر تجمعی ارتعاشات انتقالی به راننده تراکتور کشاورزی نه تنها سلامتی راننده را تهدید می‎کند بلکه می‎تواند به کاهش بازده کاری وی بیانجامد. یکی از روشهای کاهش سطح ارتعاشات انتقالی به راننده، استفاده از سیستم تعلیق است. در این پژوهش طراحی و ارزیابی مدل تعلیق نیمه فعال کابین تراکتور مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین ابتدا مدل ارتعاشی ...  بیشتر